Algemeen

De Goudse Boks Vereniging is opgericht op 1 september 1971 en bestaat dus al bijna 35 jaar. Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Boks Bond.

Arie van Gemeren is hoofdtrainer. Pascal van Norden is secretaris, Peter Groeneveld is voorzitter en Michael van der Vlist is de penningmeester. Deze laatste drie geven ook geregeld trainingen en zijn vaak op de boksschool aanwezig. De trainingen worden allemaal gegeven door erkende trainers die hun diploma trainer / coach bij de Nederlandse Boks Bond hebben behaald (officieel erkend diploma door de NOC*NSF).

Trainingsplaats

De trainingen vinden plaats in de gymzaal van de Burgvlietschool aan de Karnemelksloot te Gouda (AG de Vrijestraat 1 2806SP GOUDA). De gymzaal wordt gedeeld met de Burgvlietschool zelf maar ook met andere verenigingen. Onze vereniging heeft een eigen berghok voor het lesmateriaal en een kantine.

Lestijden

Dag                                               Tijden

Maandag van 19:30 t/m 21:00
Dinsdag van 19:30 t/m 21:30
Donderdag van 19:00 t/m 21:00
Zaterdag van 10:00 t/m 12:00

Vanaf 4 maart en dan wekelijks elke maandagavond 19.30-21.00
Een extra les Intensief circuit bestaande uit bokszakken, speed ladder en crossfit bedoelt om je boksconditie te verbeteren. De les bestaat is ruim een uur georganiseerd en hierna kan je nog even gebruik maken van de aanwezige materialen en extra rondes maken.

Een les duurt ongeveer 1,5 uur. Voor en na de les worden de boksattributen opgebouwd / afgebroken door de aanwezige leden (bokszakken en ring).

Het trainingsseizoen loopt van zomervakantie tot zomervakantie. Tijdens de overige schoolvakanties gaan de trainingen gewoon door, tenzij een feestdag op een lesdag valt.

Tijdens de lessen lopen alle niveaus, leeftijden en geslacht door elkaar.

Kosten

Je betaalt een jaarlijkse bijdrage aan de Nederlandse Boks Bond. Hieronder een overzicht:

Aspirant t/m 13jr Aspirant  €    20,00
Jeugd 14-15jr Cadet  €    20,00
Junior 16-17jr Junior  €    25,00
Elite 18-34jr Wedstrijdbokser  €    50,00
Recreanten via club Recreant en senior  €    25,00

Het inschrijfgeld van de Nederlandse Boks Bond dient aan het begin van het seizoen voldaan te worden.

De contributie per training bedraagt € 2,50 en zal per training moeten worden voldaan (volg je geen les dan betaal je ook niet!).

Voor schoolgaande leden is de derde training, die zij in dezelfde week bijwonen, gratis.

Proefles

Wil je een keer een proefles bijwonen, kom gerust een keer langs. Je betaalt € 2,50 voor de les. Boksspullen hoef je niet mee te nemen, die kun je de eerste keren bij ons gratis lenen. Neem wel zelf binnensportschoenen, makkelijk zittende sportoutfit en handdoek mee. Je hoeft je niet van te voren aan te melden voor de proefles.

Hopelijk tot ziens!

Heb je nog vragen? Schrijf, bel of e-mail:

Pascal van Norden

Email adres op GBV site